Kategorie
Aktualności

Ostatnia klasowa wycieczka klasy IIICg

7 kwietnia wraz z wychowawcą panią Iwoną Gołębiowską oraz z panią Agnieszką Góral spędziliśmy jeden dzień we Wrocławiu. To nasza ostatnia klasowa wycieczka.

Zwiedzanie rozpoczęliśmy od podziwiania Ogrodu Japońskiego oraz Hali Stulecia, przy której obejrzeliśmy Iglicę, stalowy obiekt wzniesiony w 1948 roku z okazji Wystawy Ziem Odzyskanych.

Jednak najważniejszym punktem naszej wycieczki było zwiedzanie Panoramy Racławickiej. Byliśmy pod wielkim wrażeniem obrazu Jana Styki i Wojciecha Kossaka. Po obejrzeniu imponującego dzieła „Bitwy pod Racławicami” udaliśmy się na Ostrów Tumski. To najstarsza część miasta pełna zabytków i klimatycznych uliczek. Zobaczyliśmy katedrę Jana Chrzciciela – pierwszą gotycką świątynię na ziemiach Polski i najwyższą budowę mierzącą 98m we Wrocławiu.

Po dłuższym spacerze mieliśmy czas wolny na obiad i spacer po pięknym rynku wrocławskim.

Na zakończenie dość intensywnej wycieczki postanowiliśmy wjechać na 49 piętro słynnego drapacza chmur. Z tarasu widokowego Sky-Towera podziwialiśmy panoramę całego miasta.

Cieszymy się ze spędzonych wspólnie chwil, a wycieczka do Wrocławia zapewne pozostanie na długo w naszej pamięci.